Сајам инвеститора „EXPO REAL“ у Минхену, од 11-13. октобра, посетило је више од 19.000 учесника из 52 државе. Укупно 1.198 излагача из 29 земаља узело је учешће на овогодишњем сајму, а у топ десет излагача, поред Немачке, нашли су се: Холандија, Пољска, Аустрија, Швајцарска, Србија, Италија, Шпанија, Француска, Румунија.

Десет градова и општина из Србије представљало је своје инвестиционе пројекте на сајму „EXPO REAL“ 2021. На овом највећем европском "B2B" сајму некретнина и инвестиција представили су се Нови Сад, Кикинда, Зрењанин, Сремска Митровица, Бечеј, Суботица, Пећинци, Вршац, Панчево и Сомбор, а у склопу штанда Развојне агенције Војводине.

Циљ оваквог сајма је одржати састанке са постојећим партнерима, упознати потенцијалне инвеститоре и покренути нове пројекте. Захваљујући захтевним економским реформама које је спровела у протеклом периоду, Србија се позиционирала као једна од најзначајнијих инвестиционих дестинација Централне и Источне Европе. Идеја Развојне агенције Војводине јесте да пронађе инвеститоре и партнере, пре свега на немачком тржишту, али и из осталих земаља, који ће улагати у Србију, а самим тим и запошљавати одређени број људи.

Град Сремска Митровица и Туристичка организација Града, представили су туристичке потенцијале као и инвестиоционе планове за изградњу хотела који ће задовољити потребе сваког потенцијалног туристе.

Према речима Петра Самарџића, заменика градоначелнице, који је предводио митровачку делегацију на Сајму, овакви сајмови су одлична прилика да се представе потенцијали и ивестициони планови Града, али и директно разговара са потенцијалним инвеститорима. Контакти су направљени, остаје да се одржавају како би се у наредном периоду, кроз догoворе и преговоре планови и реализовали. 
Душан Дрча, директор Туристичке организације Града Сремска Митровица, задовољан је учешћем на Сајму, и презентовањем потенцијала Митровице у области туризма. Како је истакао, EXPO REAL је право место где може да се учи на искуству великих светских градова.