Nadležnost Gradske uprave za opšte i zajedničke poslove

Gradska uprava za opšte i zajedničke poslove  obavlja sledeće poslove:

1) priprema i organizuje sednice Skupštine grada i njenih radnih tela i obavlja sve stručne i administrativno tehničke poslove za potrebe rada Skupštine grada i njenih radnih tela;

2) priprema Program rada Skupštine grada i prati njegovo izvršavanje;

3) priprema nacrte odluka i drugih opštih akata koje donosi Skupština grada iz oblasti organizacije sistema vlasti;

4) obezbeđuje rad i daje stručna mišljenja u vezi sa radom i zadacima Skupštine grada i njenih radnih tela;

5) obezbeđuje i priprema dokumentacione i druge materijale i podatke potrebne za rad Skupštine grada i njenih radnih tela;

6) prati izvršenje propisa i svih drugih opštih i pojedinačnih akata koje donosi Skupština grada i obezbeđuje izvršenje odluka i zaključaka radnih tela;

7) obavlja poslove vezane za saradnju sa drugim gradovima i opštinama, organizacijama i asocijacijama, na teritoriji Republike Srbije kao i poslove saradnje sa gradovima, opštinama i organizacijama drugih zemalja;

8) vrši stručne i administrativne poslove za funkcionere Skupštine grada, obavlja poslove vezane za Agenciju za sprečavanje korupcije za lica izabrana, postavljena ili imenovana od strane Skupštine grada, pruža stručnu pomoć odbornicima;

9) obavlja poslove u vezi sa uređivanjem i izdavanjem "Službenog lista grada Sremska Mitrovica" i poslove prezentacije službenog lista na zvaničnoj internet prezentaciji grada Sremska Mitrovica;

10) obavlja stručne, normativno pravne, administrativno tehničke, organizacione i druge poslove u okviru nadležnosti i poslova Gradonačelnika i Gradskog veća;

11) stara se o zakazivanju i pripremanju sednica Gradskog veća i o izvršavanju odluka i drugih akata Gradonačelnika i Gradskog veća;

12) vrši poslove koji se odnose na saradnju i pružanje stručne pomoći drugim gradskim upravama, javnim preduzećima i ustanovama čiji je osnivač Grad, o pitanjima iz nadležnosti Gradonačelnika i Gradskog veća kao i u pripremi propisa i drugih opštih i pojedinačnih akata, koje razmatraju ovi organi;

13) prati propise i daje mišljenja Gradonačelniku i Gradskom veću o saglasnosti predloga odluka i drugih propisa i opštih akata koje pripremaju gradske uprave sa Ustavom, zakonom i Statutom grada;

14) obavlja poslove vezane za Agenciju za sprečavanje korupcije za lica postavljena od strane Gradonačelnika i Gradskog veća;

15) obavlja upravne i stručne poslove u neposrednom sprovođenju zakona i drugih propisa koji su povereni Gradu u oblasti ličnih stanja građana (državljanstva, vođenja matičnih knjiga, ličnog imena, braka, biračkih spiskova i dr);

16) vodi delovodnik za sve gradske uprave, prima zahteve elektronskim putem, vodi portal E uprave, prima podneske, daje uputstva i potrebna obaveštenja strankama u vezi sa ostvarivanjem njihovih prava kod organa Grada;

17) vodi pisarnicu i arhivu, prijem i ekspediciju pošte;

18) obavlja stručne poslove upravljanja ljudskim resursima, poslove koji su vezani za kadrovska pitanja, socijalnu i zdravstvenu zaštitu zaposlenih u gradskim upravama, Gradskom pravobranilaštvu,  poslove koji se odnose na bezbednost i zdravlje na radu;

19) prati sprovođenje politika i mera za ostvarivanje i unapređivanje rodne ravnopravnosti iz delokruga organa u kojem su zaposleni; prati stanje o polnoj strukturi zaposlenih i radno angažovanih lica u organu u kome su određeni i sastavlja izveštaje o utvrđenom stanju u pogledu dostignutog nivoa ostvarivanja rodne ravnopravnosti u oblasti iz delokruga organa; sastavlja propisane izveštaje rukovodiocu organa, koje organ javne vlasti, nakon donošenja,  dostavlja Ministarstvu; sarađuje sa Ministarstvom i telima za rodnu ravnopravnost na pitanjima značajnim za ostvarivanje i unapređivanje rodne ravnopravnosti; priprema podatke, analize i materijale potrebne za rad tela za rodnu ravnopravnost; obavlja i druge poslove u skladu sa aktom o određivanju lica zaduženog za rodnu ravnopravnost;

20) vrši poslove u vezi sa pružanjem besplatne pravne pomoći u skladu sa zakonom koji uređuje ovu oblast;

21) stara se o tekućem održavanju zgrada, opreme i uređaja, fizičkom obezbeđenju i protivpožarnoj zaštiti objekata koje koriste organi Grada, štampanju, umnožavanju i dostavi materijala, pružanju usluga prevoza za potrebe organa Grada i stara se o voznom parku, održavanju sistema veza, vrši interne ugostiteljske usluge, vrši i druge stručno tehničke poslove za potrebe organa Grada;

22) obavlja poslove u oblasti odbrane Grada i protivpožarne zaštite, stručne i administrativne poslove za Gradski Štab za vanredne situacije, kao i poslove koordinacije svih organa i službi, organizacione, stručne i administrativne poslove u slučaju vanrednih situacija;

23) obavlja poslove finansijske službe u skladu sa propisima o budžetskom sistemu u okviru svojih nadležnosti;

24) prati konkurse i priprema dokumentaciju radi učešća Grada na konkursima kod ministarstava, nadležnih pokrajinskih organa, i drugih institucija radi obezbeđenja sredstava za namene iz svoje nadležnosti;

25) organizuje i uređuje i stara se o informatičkoj obradi podataka, za sve organe Grada u vršenju njihovih nadležnosti;

26) vodi i ažurira Geografski informacioni sistem grada Sremska Mitrovica i dostavlja potrebne podatke po zahtevu nadležnih organa;

27) vodi evidenciju pokretnih stvari u javnoj svojini Grada i priprema akta o raspolaganju pokretnim stvarima u skladu sa propisima.

28) obavlja poslove vezane za planiranje, pokretanje postupka i izveštavanje o javnim nabavkama, koje se odnose na njen delokrug poslova;

29) vrši stručne poslove za potrebe gradskih robnih rezervi, utvrđuje njihov obim i strukturu, priprema godišnji program robnih rezervi, sprovodi aktivnosti vezane za davanje pozajmica iz zaliha gradskih robnih rezervi, kao i druge poslove vezane za gradske robne rezerve;

Gradska uprava za opšte i zajedničke poslove vrši poslove koordinacije Gradskim uslužnim centrom koji predstavlja unutrašnju organizacionu jedinicu sa posebnim položajem u kojoj se obavljaju poslovi prijemne kancelarije za poslove iz nadležnosti svih gradskih uprava i organa Grada, naplata taksi i drugi poslovi pružanja usluga građanima.

Kabinet Gradonačelnika kao posebna organizaciona jedinica u okviru Gradske uprave za opšte i zajedničke poslove

U Gradskoj upravi za opšte i zajedničke poslove obrazuje se Kabinet Gradonačelnika, kao posebna organizaciona jedinica. U Kabinetu Gradonačelnika radni odnos na određeno vreme zasnivaju pomoćnici Gradonačelnika, kao funkcioneri koje rešenjem postavlja Gradonačelnik.

Gradonačelnik može da postavi do 3 pomoćnika za oblasti koje su od značaja za razvoj i funkcionisanje Grada i to: razvoj i unapređenje sela, urbanizam i komunalne delatnosti, obrazovanje, kultura i sport, poljoprivreda, privreda i preduzetništvo, turizam, saobraćaj, investicije i lokalni ekonomski razvoj, socijalna i zdravstvena zaštita, zaštita životne sredine i drugo.

Konkretna oblast za koju se određeni pomoćnik Gradonačelnika postavlja određuje se aktom Gradonačelnika o postavljenju.

Pored pomoćnika Gradonačelnika, aktom načelnika gradske uprave, radni odnos na određeno vreme u Kabinetu Gradonačelnika, u skladu sa zakonom, može zasnovati i lice zaduženo za protokol, kao i druga lica u zavisnosti od potrebe.

Radni odnos pomoćnika Gradonačelnika, lica zaduženog za protokol i drugih lica koja su zasnovala radni odnos u Kabinetu Gradonačelnika, traje najduže dok traje dužnost Gradonačelnika.

Mesne kancelarije

Za obavljanje određenih poslova lokalne samouprave iz delokruga gradskih uprava, kao i drugih poslova uprave, radi bržeg i efikasnijeg obavljanja tih poslova u mestu stanovanja građana, u okviru Gradske uprave za opšte i zajedničke poslove, obrazuju se Mesne kancelarije u naseljenim mestima i to:

Mesna kancelarija sa sedištem u Bešenovu (za naseljena mesta Bešenovo i Bešenovački Prnjavor),

Mesna kancelarija sa sedištem u Bosutu,

Mesna kancelarija sa sedištem u Velikim Radincima,

Mesna kancelarija sa sedištem u Grgurevcima,

Mesna kancelarija sa sedištem u Divošu,

Mesna kancelarija sa sedištem u Zasavici I,

Mesna kancelarija sa sedištem u Zasavici II,

Mesna kancelarija sa sedištem u Jarku,

Mesna kancelarija sa sedištem u Kuzminu,

Mesna kancelarija sa sedištem u Laćarku,

Mesna kancelarija sa sedištem u Ležimiru,

Mesna kancelarija sa sedištem u Manđelosu,

Mesna kancelarija sa sedištem u Martincima,

Mesna kancelarija sa sedištem u Mačvanskoj Mitrovici,

Mesna kancelarija sa sedištem u Noćaju,

Mesna kancelarija sa sedištem u Ravnju,

Mesna kancelarija sa sedištem u Radenkoviću,

Mesna kancelarija sa sedištem u Salašu Noćajskom,

Mesna kancelarija sa sedištem u Sremskoj Rači,

Mesna kancelarija sa sedištem u Staroj Binguli,

Mesna kancelarija sa sedištem u Šašincima,

Mesna kancelarija sa sedištem u Šišatovcu,

Mesna kancelarija sa sedištem u Šuljmu,

Mesna kancelarija sa sedištem u Čalmi.



Adresa: Svetog Dimitrija 13, 22000 Sremska Mitrovica
Kancelarija br. 32
Tel. 022/610 261
email: 
guprava5@sremskamitrovica.org